Saturday, February 5, 2011

pada suatu petang yang agak panas.

Assalamua'laikum...
Sekarang ni aku berada di kampung..
Dah dekat berapa hari aku kat sini..

Nak tahu apa yang datang berkunjung masa aku kat kampung ni?
haa...

Beruk.
Memang tak disangkakan bukan??
hahah..

Best duduk kat kampung..
Kadang-kala aku rasa terkilan untuk mereka yang tiada kampung..
Ada yang kampung di bandar.
Ada yang dah sememangnya duduk di kampung...
Aku terasa begitu bertuah kerana masih mempunyai kampung yang boleh dikatakan agak damailah..
Mana tidaknya...
Malam sejuk macam duduk kt rumah yang ada aircondition.
Pagi pulak panas membahang macam duduk kt rumah batu yang airconditionnya rosak.
heh.
Itu je lah yang aku nak tulis kat sini...
Sebab banyak benda yang aku tak boleh story sangat...
Exactly what do you thing bout it...
It is a secret...
By the way...
Today is my adopt brother birthday..
Do you know who is him?
If you know him, than you all should give him a present like a kick or something that can make him more angry..
hahah..
ni kalau abang angkat aku baca... tak pasal-pasal aku dihentaknya...
nak tahu kenapa cakap macam tu?
sebab dia sudah mengganggu tidur aku tahu!
mana tidaknya! pukul 2 pagi bagi mesej then calling-calling...
pergh mengamuk aku kalau orang talifon hanya kerana "bosan , tak ade sesiapa nak teman aku berjaga"
memang sah-sah kena rembat dengan penyapu sat lagi.

Haih...
That all about today..
bye
Assalamua'laikum

No comments: