Tuesday, January 11, 2011

today

Assalamua'laikum...
Hari ini berlaku satu perkara yang tidak aku duga.
Nak tahu kenapa?
Sebab hari ini aku berjumpa dengan satu kawan lama ni...
Dia tawarkan aku satu pekerjaan yang lumayan..
Aku sebenarnya tak kisah dengan gaji asalkan kerjanya halal dan aku boleh lakukan tanpa ada paksaan...
Masa aku jumpa dia..He's totally change you know. I don't know how to explain it to you all because he.....
haha... dia sebenarnya tak berubah langsung tapi cara dia berpakaian dan bercakap dngan aku lain daripada yang dahulu...
yela, setiap orang mesti berubah atas dorongan orang ataupu atas sebab-sebab yang tertentu yang tak dapat nak dijelaskan melalui percakapan.
hurm... sebenarnya aku tak ada topik nak bercakap sebab terlalu banyak yang berlaku.
maaflah apa yang aku cerita  ni macam india sedikit...
aku cuma keliru dengan apa yang terjadi hari ini.
i feel to dizzy today.
that's it...
bye...
assalamua'laikum

No comments: