Sunday, January 30, 2011

monink!

Assalamua'laikum~
hai...
lama sudah aku tidak menconteng disini...
heheh...
kesibukan di sekolah telah membuatkan aku tidak dapat online seperti biasa..
walaupun begitu..
aku masih dapat berita yang tak dapat nak dielakkan daripada paparazi yang tak bertauliah ini...
haish..
apa nak jadi ni...


haa..
ni ada satu lagi berita...
aku dah dapat buku yang aku nak iaitu....
YeaY!
akhirnya...
sebenarnya hari sabtu lepas aku pergike Jaya Jusco Bukit Tinggi dengan Malynda, adik dia, Maryam dan adik aku..
tapi aku balik dulu selepas membeli barang yang aku nak sebab aku ada latihan dengan membe aku...
dah lah balik seorang diri..tapi tak pe..sebab aku dah biasa dengan situasi macam ni..
then bila aku turun je bas kat klang...
membe aku suruh aku ikut naik sebuah kereta myvi kelabu..
pergh cari kereta tu je aku dah pusing satu citysquare.. 
bengong je..nak tahu sebab apa?
haa..
sebab...
masa tu berderet kereta myvi...bukan dua tiga kereta...
hah! banyak tahu! haish..
selepas aku call dia balik...aku baru jumpa kereta yang dicakapkan...
rupa-rupanya kereta depan mata je...
hahah! malu suda...
then aku pun ikutlah kereta tuh pergi ke rumah dia...
After aku sampai je ke rumah dia...
dia terus bagi aku dua buah lagu...
nak tahu lagu apa??
ahah! rahsia...
huhu...


pada saat-saatnya tiba..
malam tu dia suruh aku pakai blouse warna hitam..
aku cakap yang aku tak ada warna hitam..Zebra adalah..
haha...Zebra pun zebralah...yg penting ada hitam...
sampai je tempat yang dituju..ibu angkat aku suruh aku makan dulu...
walhal kt rumah aku dah melantak dua mangkuk laksa.
haha...tak senonoh kan?
tak pe lah..dah rezeki ada tak baik tolak tahu...
selepas makan aku pergi practise sekejap...
pergh susah gile ar nak buat suara lelaki...
bukan berubah kepada suara lelaki tapi  nak nyanyi lagu lelaki ni memang payah sikit..
hahah! tiba jua masa yang dinantikan...aku nyanyi dengan tangan yang menggeletar..
sebelum mula nyanyi je atuk-atuk dah bagi sokongan yang mant0p beb!
tidak disangka ada jugak peminat *purasan lebey*
huhu...
lepas satu lagu dapat tepukan yang gempak..
nak tahu kenapa? sebab aku nyanyi lagu orang dulu-dulu..
memanglah dapat tepukan yang terbaek beb...
then aku nyanyi lagu yang dipopularkan oleh faizal tahir...
dapat jugak sambutannya...
tiba jua masa balik...tapi sebelum tu kenalah bergambar dengan keluarga angkat...
inilah mereka-mereka yang telah bergelar anak angkat pada malam itu...
nak tahu aku nyanyi dengan siapa??
haa... dia berdiri yang hujung sekali...
bukan handsome mane pown...
hahah... ni law dia baca semua ni mati aku dikerjakannya...
 lepas berakirnya semua ini aku ikut mereka semua pergi ke tanjung harapan...
lepas tu terus balik rumah...
mata ku sudah ngantuk...
apa lagi...
bantal : hoi mak cik cepatlah baring atas aku..
selimut: ko dah tahu ko tu demam yang ko duk ngadap komputer lagi tuh kenapa??
aku : yelah..yelah!
ok sampai sini sajalah ye...
Assalamua'laikum

No comments: