Tuesday, December 28, 2010

Koperasi!

Assalamua'laikum.
Hai...
Lama sudah aku tidak mencoret disini..
Akibat terlalu sibuk dengan koperasi...
Pertama sekali aku ingin mengucapkan takziah kepada sepupu dia kerana telah meninggal dunia akibat kancer ulser..

BismillahirRahmanirRahim
BismillahirRahmanirRahim
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani

1. Al-Fatihah

[1]
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
[2]
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
[3]
Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
[4]
Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
[5]
Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
[6]
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
[7]
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang-orang yang sesat.
Tags: 

Amin~

Kedua.. Aku paling tak suka kalau masa orang tengah bekerja mesti ada yang mencuri tulang..
patutlah malinda tarik muka kat aku...
Hari ni dah macam-macam komplain aku terima daripada pelanggan.
1. makcik yang sibuk melihat senarai buku, nak yang tu tapi tak nak yang ni.
2. anak yang tak tahu nak beli apa.
3. duit pulak berkurang, yang ada hanyalah duit besar-besar belaka.
    macam-macam hal yang berlaku sepannjang hari ini..
so terima jelah semuanya...
aku pun da malas nak taip lagi..
ok, sampai disini sahaja lah yang aku nak luahkan...
Assalamua'laikum

No comments: