Sunday, March 6, 2011

dikala aku di tempat kerja.

Assalamua'laikum...
hai!
Lama sudah aku tidak jejak di blog ini...
maklumlah komputer sudah dirampas balik masuk ke kedai...
ini abang punye pasallah...elok-elok komputer tu ok terus jadi tak ok...
sabor jelah...aku dapat online pun guna laptop pak cik...
thanks ucu! sayang ucu...heheh 

Sepanjang aku bekerja dibawah koperasi ni macam-macam perangai yang ada dengan jurujual koperasi tak kira sesi pagi or sesi petang...
sesi pagi, budak-budak tingkatan dua dan satu yang jaga...aku dengan malinda cuma menerangkan mana yang patut...tapi yang paling aku tak suka ialah sudah tiga bulan masih lagi tak tahu harga barang? memang sah nak kena makan kaki gajah sekejap lagi...
sengal...
sesi petang pulak, budak-budak tingkatan lima, empat dan tiga yang jaga...
haa yang ni memang ada beberapa hari mereka buat aku dengan malinda saket hati dan menjadi hati batu...
diantara semua hari...hari isnin yang malinda suke...
tapi aku....semua hari akuh ok je sebab aku tak pilih orang...kalau mereka baik dengan aku, aku baik..
kalau mereka buat bende yang membuat hati aku sakit, akan ku mengganas seperti puting beliung yang sedang berlaku........dimane eh? aku tak ingat sudah....
haha....
ok ni adalah gambar-gambar mereka yang rajin mengunjungi koperasi sekolah aku...
Antaranya:


haha...
gambar yang kta atas tu cikgu halim...
mula-mula ingt saje-saje je nak tangkap pic dyer...alih-alih pose jugak cikgu ni...

thanks!
gambar yang kat bawahnya pulak gambar budak yang sering ponteng dan selalu jugak buli budak koperasi ni...
bila aku keluar dari pejabat or stor...apa lagi...
cabut lari lah jawabnya...
aku tak tahu la kenapa muka aku ni garang sgt kewh???
Argh!
kalau macam tu baik aku tak payah jaga...
Haish...tapi nak buat macam mana kan?
aku perlukan juga duit meyh...
hmm...
dan ini adalah gelagat anak-anak buah aku dikoperasi...
naseb baek masa ni mo0d aku masih ok lagi...
kalau tidak alamat semuanya kene balun dengan aku...
sayang uc0p..heheh...
 
suka hati je amek gambar akuh tengah balas text cikgu...
haish...memang nak kene budak-budak ni...

haha...
ni je lah yang aku nak postkan...
sebab dah lama tak bukak blog...
disebabkan abang aku lah....
X( 
marah ni!
haha...
ok..sampai disini saja...
sekian...
malas nak taip lagi...
haa ni lah sikap yang akuh ta boleh kuar langsung....
haish... mane tak berhabuk blog ni?
fuh...fuh....nyah kao habuk... haha..*kebengongan jelas terserlah~*

ok bye...
Assalamua'laikum...

No comments: