Saturday, March 12, 2011

Assalamua'laikum
Hai blog...
lama aku tak cerita kat kau kan??
Aku paling benci orang cakap *cer cite cer cite*
nak je aku baling tong sampah kang...
haish....
haa...
hari ni aku ada pergi main gamelan...
so pagi-pagi aku dah bangun untuk bersiap....
tak disangka pukul 5.45am aku bangun???
macam tak biasa...
 bila aku sampai je kat rumah sazulie a.k.a julie...
aku cuma nampak muka hajar a.k.a jaja, syazwan a.k.a. wawan dan juga julie...
haa semua nama chomel ni akuh yang panggil...hehe (n_n)v
chomel tak??
 huhu...
motif aku nak cerita hari ini ialah...
sebab aku bengang dengan seorang cikgu ni...
hmmm...
kalau aku cerita banyak-banyak karang...cakap kite mengaibkan dia pulak...
so malas aku nak cerita...
Acctually tadi tengah hari masa aku tengah main gamelan..
banyak gila yang silap...yelah...dah lame tak main...
dan cikgu ni memang suka sangat menyanyi...
aku nak je kate...kalau suka menyanyi buat apa panggil kami semua main gamelan???
yelah...mane tidaknye... main satu lagu gamelan...dia menyanyi dua tiga buah lagu...
kalau macam tu baik tak payah main~

grrr...
balik-balik je terus aku dapat demam... thumb_smileyvault-cute-big-smiley-animated-051.gif

Hmm...
itu saja yang nak aku kongsi dengan kau blog...
sebab kepala aku dah pening sangat dah ni...
ok bye...
Assalamua'laikum...
Sampai ketemu...

No comments: