Thursday, October 14, 2010

birthday dia~

selasa, 12/10/2010

the best day for him bcoz this day were his birthday~
pada mulanya akuh cuma nak sambut ngan membe-membe akuh je...
alih2 membe dia yang ramai...huhu..

10.00pagi
da siap timing dah...tapi Husna pulak yang lambat..sebab Hani bersiap mgalahkan "Puteri!"
akuh dah sampai kat klang dah...bila aku sampai...
aku terus mencari tempat tuk landing...tapi....
dah lah dtg sorg2....
org tgk akuh dah macam orang gilak!
yelah~ mane taknye...akuh tak tahu nak duduk kt mne....
hehe... last2 dia dtg menemankan aku tggu puteri2 tu dtg...

10.30pagi
tggu punya tggu punya tggu...
naek kematu dah kaki menunggu...
last2 dia suruh akuh pergi JJ dulu...
akuh ckplah..."dowg mcm mne?"
call lah pakai phone B, B kan dapat panggilan percuma...
tanpa segan siu...akuh terus ambil *pinjam owkeyh!* n call Makcik2 tuh!

11.15pagi
tiba jua di JJ....tapi kne tggu lagi...sebab makcik2 ta nmpk batang hidung pown!
sambil akuh menunggu... dia ajak aku p round2 JJ sekejap,
dalam pada masa yg sme gak...dia call Yayat...
yayat kate On Da Way...bila akuh call...bru na mandi...
ta gne btul an? na je baling ngan apa2 yg berada di sekelilngku!
HOHO...ganaz!

11.45pagi
Akhirnya makcik2 tuh smpai jugak tatkala akuh tgh sebuk melihat novel2 yg tgh memancing diriku utk membelinya!
makcik dah smpai...
yayat? huh! menunggu dowg dtg.. dia ckp....lebih baek tdo je kt umah..
akuh menjeling~
*aty ku berkata: mcm tuh better akuh pergi ke S.A.! huh! Tension!*

12.00tgh hari
masih menunggu yayat!

1.30petang
tiba jua kemunculan yayat~
yayat dtg akuh trus ckp "awal dtg? rumah jao ea??"

sebenarnya byk gler akuh nak cerita...ini pown aku editkan....
tapi tuk aku n kowg law na bce....bace lah cerita yang x seberapa neyh~
daa....
mau out!
t law ade pa pe event akuh post agy...
kalau nak tahu siapakah si Dia ituh...
tunggu~
=D

No comments: